Solsting och musslor

Vid 12-tiden idag parkerade jag och syrran oss på stranden. Vera och hennes "gäng" hade redan hunnit dit och tagit en bra plats. Jösses vad mycket folk det var.
Försökte testa Mys nya badring, men My vägrade sätta ned fötterna i vattnet. Hon brås lite på mamma ändå:-)

Nu på kvällen gick jag, syrran och Vera till Hummerkrogen och skulle ha en mysig tjejkväll. Moule Marinee med vitlöksbröd stod på våran meny. Alexander jobbade på tomten till sen kväll, så My hängde med mig.
Hon är dock inte något vidare roligt bordssällskap på restaurang.
Fast med tjejer över 20, så är det aldrig några problem med att få hjälp... biologiska klockor som tickar och slår hej vilt.

Här är våran tomt. Grabbarna jobbade ett 11 timmars pass i stekande hetta. Även jag drog mitt strå till stacken... fika på fm och vattenleverans på em:-)


Här är Hummerkrogens uteservering. Mitt favouritbord är inne i hörnet till höger(syns ej på bild). Idag var det dock stekande hett där inne, då vinden inte nådde in.


Kommentarer
Postat av: Anna

Biologisk klocka....jovisst har du nog rätt MEN ta dig också en funderare över att vi är dina VÄNNER OCH VILL GE DIG LITE FREEEEEEETIME!



Ja som det är nu så kommer jag inte så långt ifrån soffan mätt...



Tack och hej!

2008-07-24 @ 22:05:07
Postat av: kristin

leverpastej!

2008-07-24 @ 23:11:35
URL: http://kristin84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0