Annas tvätt= min tvätt

Idag vaknade jag av att Anna knackade på dörren. "What??!!" tänkte jag. Är hon redan här?
Fast det var inte för sällskapet och kaffet som hon kom, nej nej.
In kommer hon med påsar och väskor. Nu är klockan 13 och hon har hunnit med att tvätta 2 tvättar, torktumlat 2 tvättar, diskat 2 maskiner, ätit frukost (som hon sedan klagade över att den var för nyttig) och druckit lyxkaffe.
I'm her bitch!
Vad ska jag göra? Hon hjälper mig med My när jag behöver det, så hon måste ju få någon fördel med det.

Nu så ska jag och My i alla fall gå ner till Konsum och handla mat. Vi hade tänkt att grilla ikväll, hoppades på att det skulle vara skönt väder- och det är det, men tror att det kommer att bli sämre till kvällen.

Har bjudit in till barnkalas nu. Har dock ej bjudit våra vänner med barn, då My är sjuk. Om vi kommer ihåg, så kör vi något litet till sommaren. Nu sitter jag och väntar på att det ska ploppa upp koppor på mig med.

Kommentarer
Postat av: Kristin

grillning grillning grillning!

2008-06-17 @ 15:46:45
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nice med en kommentar!

2008-06-17 @ 20:27:38
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är rädd för att du redan fösöker fucka-ur på vår tvättdeal..

Grr



Förresten så vill jag faktiskt träffas! Dricka kaffe! Slänga gliringar och bara tjöta :)



RING!

2008-06-18 @ 09:55:04
URL: http://annacsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0