Finn 1 fel

För si så där 10 månader sen köpte jag en present till min lilla My.
Jag var på Ikea och köpte 10 st fingerfigurer. Ända sen den dagen så har jag med jämna mellanrum räknat så att alla finns kvar. Ett tix, kan man kalla det, efter min egna barndom då jag efter 2 äldre syskon fick leka med de få delar av leksakerna som fanns kvar.
Nu fattas det 1.
Och den har fattats ett bra tag.
Det var en sen kväll som jag upptäckte det, för ca 10 dagar sedan. Jag försökte febrilt att hitta förklaringar till dess försvinnande. Vart? När? Hur?
Idag efter en GRUNDLIG genomstädning av lägenheten, sätter jag ut en efterlysning.

Det jag söker är en bläckfisk, ca 9 cm hög, orange och ser antagligen mycket sorgsen ut.
Hittelön: en spark i röven, då det antagligen är förövaren som "hittat" den.

SER NI??!! Endast 9 kvar.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hahaha så sött! Jä ska hitta han!

2008-06-11 @ 20:10:24
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Kristin

Kan man få hittelön i cash om det är en barn som tagit den??

2008-06-11 @ 20:10:52
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Anna

Du hade kunnat göra en intern tävling där, om vem som kunde komma på vilken som fattades!





Jä harn icke!

2008-06-11 @ 20:58:46
Postat av: Maria

Fråga MARIE!!!

Hon är ju ganska duktig på att få med sig grejer hem...hahaha!

Kram Maja

2008-06-11 @ 23:02:45
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0