Grillning

Idag har det varit en lugn dag.
På morgonen strosade vi ned till Räkboden och åt frukost. En serranobaguette med soltorkad tomat och kaffe. Eva och Adde joinade oss också. Efteråt gick vi hem och slappade. My sov i 2,5 timmar och jag städade och tittade på Tv.

Sen pallrade vi oss ned till mamma och pappa och grillade. Mamma och pappa håller på och packar till deras Usa-resa... de är verkligen beresta. Brorsan har tydligen handlat på sig en så pass mängd med prylar, så mamma och pappa tar med sig extra väskor för att hjälpa till att frakta hem allt... JAG VILL OCKSÅ!!

Nu sitter vi ialla fall hemma hos syrran och tar ett glas cider och tjatar. Det blir nog antagligen en hel del bekanta ansikten ikväll... och obekanta också, har jag fått till min kännedom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0