Hemma igen.

Då var man hemma igen.
Med en ny barnvagn, massa nya, coola prylar, choklad och ichias.
Detta måste vara ett av tecknen på att man blir äldre. Fick ont i ryggen igen av att sova på en bäddsoffa. Känner dock att det inte är lika illa som förra gången, då det ändå har hjälpt när jag strechat.
Ni skulle bara veta vilket slagsmål jag fick genomlida för att få, den vi ansåg vara, bättre platsen på soffan. *undrar om det var då jag fick ont i ryggen?* Ialla fall så var det så värt det... varje gång jag vaknade av smärtorna som ilade ner i benen, så somnade jag ändå om med ett leende på läpparna... Jag vann!

Senare på dagen bar det av till Liseberg. Som synd var så var My för liten för att åka några karuseller, men hon såg så glad ut och vinkade så glatt när vi då och då swoschade förbi henne.
Det var ett skämt, torrbollar! Jisses, ni måste inte tappa hakan bara för att ni har utsatts för humor.

I alla fall.

Vi vann massa choklad, Alexander åkte lite karuseller, åt middag, spelade mängder av spel och så självklart åkte vi de karuseller som My var stor nog för. Hon har nog ärvt mammas nerver, för hon blev ledsen inne i sagopalatset när vi åkte i en ytte-pytte-liten nedförsbacke. Alexander "spelade" på en sån där "styrkemätare". Man har en slägga som han ska slå på en stubbe och så att en kula åker upp i ... äh, orkar inte förklara. Ni som fattar, ni fattar. Han slog den i alla fall i topp! Hehehe, ingen bråkar med min kille... förutom jag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0