Måndag

Som mammaledig så älskar jag alla dagar. Ni kanske tror att alla dagar ser likadana ut, men så är inte läget. Alla dagar har sin charm och jag och My är ute på äventyr nästan varje dag. Vi har så kul ihop och nu börjar vi ju bli mer och mer sammansvetsade, så vi är ett riktigt dreamteam... ok, My kan väl klanta sig ibland (med sura miner och sura blöjor), men jag börjar i alla fall bli ett riktigt deamteam med mig själv:-).

Idag har vi varit på Sanktan och solat... vissa solade mer naket än andra. My har fiskar både krabbor, räkor och plattfiskar. Tänkte även se om det var varmt nog för att bada, men My tyckte att det var rysligt kallt i vattnet. Kan det någonsin bli lagom varmt i vattnet? Jag tror personligen att det är omöjligt.

Sen tog vi en lunch på Bella. Jag, My, Syrran, Anna, Karin, Eva och Adde. För en gångs skull satt vi i skuggan och åt... alla kände väl att de hade fått tillräckligt av solen.

Nu är jag och My hemma. Jag har förberett och marinerat lite grillspett med färskpotatis till middag. Sen är jag MF till kvällen. Killarna ska svira om till skottsrutigt och lira lite på golfbanan. Själv vet jag inte vad jag ska hitta på. Någon som är sugen på boule??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0