No way- I say

Fika hos Kristin.
... skulle inte tro det!

Sist när jag kom dit så satt brudarna och blippade (nördigt), städade (tråkigt) och bloggade (coolt, men osocialt). Så nej tack, leverpastej!
Synd bara på fikabrödet.
Väldigt synd.

Jaja, My ligger fortfarande och sover så det spelar ju ändå ingen roll. Om Alexander kommer hem från jobbet innan kl 17, så burnar jag till torp. Kom aldrig iväg dit igår, PGA vissa lama omständigheter. Men är så sugen på att fixa till på utsidan Svea. Förresten bloggläsare, kan ni hjälpa mig i en fråga?!
Hur tycker ni att utsidan svea ser ut? Tycker ni att den kan "mysas" till lite eller räcker det som det är?

AnnaCarin- din blogg funkar inte. Har försökt komma in, men det står att sidan inte kan hittas. Varför?

Kommentarer
Postat av: Ac

Har du inte kommmit in då?? Du har ju skrivit... asgarv.. Tro inte att jag tycker att du inte förstår dig på datorer.. smile

Kaffe gick tydligen förbi ikväll ...

gråter mycket och högt

Kanske imorgon ( torsdag).. LEDIG heeela dagen.. Hoppas bara du läser detta då?!?!?! Kanske jag kan komma bort med din GUDSON???? lite arg i blicken

Men jag elsker dig... Köss på dig

2008-06-11 @ 23:46:15
URL: http://annacarin77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0