Överrasknings-onsdag istället för överrasknings-lördag!

Nu åker jag, Alexander och My till Göteborg. Alexanders mormor är nere i Kroatien nu i ca 6 månader och då har hon sagt att vi får låna lägenheten hur mycket vi vill... och det tänker vi göra också.

Idag står köp av sulky och bilbarnstol på schemat. Sen ska vi handla mat på någon av de riktigt stora mataffärerna. Jag tycker verkligen om att strosa inne i mataffärer... Alexander likaså. Sen kommer vi att avsluta kvällen med middag i lägenheten.
Imorgon ska vi träffa killen på Köksmetropolen och skriva under beställningen och ge över handpenningen. Nice! Sen blir det lite strosing på stan och sen Liseberg. Jag åker tyvärr inget, så jag hoppas att Alexander inte har något emot att åka själv... någon hade ju ändå varit tvungen att vänta med My. Senare på Onsdagskvällen så åker vi hem till Hunnebo igen.

Idag har vi solat på Sanktan igen. Blåste upp ännu mer, så därför struntade vi i holmarna. Kom dit, solade, lekte och grillade korv... som på den gamla goa tiden.

Nu har vi packat klart och ska pysa iväg. Syns imorgon!

Kommentarer
Postat av: M.J

TACK för ida... UNDERBART mysigt!!

2008-06-03 @ 18:20:06
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: a

Längtar redan tills det du kommer hem!!

Puss

2008-06-03 @ 23:10:52
URL: http://annacsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0