Regn och sjukdom, men ändå- ÄLSKADE FREDAG

Var på Hummerkrogen igår på en liten förhandsvisning.
Som vanligt så var man supernöjd när man gick därifrån. Vi åt en hummersoppa med pilgrimsmussla, en liten räksmörgås och så en pannacotta med romrörda bär till det så fick vi ett glas champagne. Det var så gott!

Idag är det bland annat vårdcentralen som gäller. Jag ska dit en sväng med My, då jag misstänker att hon har fått  bihåleinflammation. Tänkte åka hem till mamma på kaffe innan jag ska dit.

När jag gick upp så strålade solen, men nu så är det molnigt och det har till och med kommit några regndroppar på mina nyputsade fönster... iiii! Jag som satte på min shorts och bikini:-( Kanske, kanske blir det bättre.

Drömde en mardröm i natt. Jag drömde om Marie och hennes kamera. Det är så sjukt, men det är sant. Hon tog massa fula kort... och sa att hon skulle lägga ut dem på bloggen. Jag skojjar inte!!! Hjälp, man har verkligen blivit skadad med det här med "fulhetskort".

Nu regnar det.

Nu regnar det inte.

Nu regnar det igen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Man skulle kunna säga att jag terrar dig nu!

Men ärligt, SVARA!

Vill tjöööta, vill dricka kaffe :)

2008-06-13 @ 12:28:47
URL: http://annacsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0