Ringklockan ringde 5.30- en riktig skräckis!

Idag var det en tidig morgon. Gick upp strax innan 6 för att åka med bilen till verkstan. Tjejen i receptionen var så himla trevlig... toppenbra, då man var lite trött och seg.

På vägen hem terrorringde jag Anna och såg till att hon gick upp och drack kaffe med mig. Och precis det har vi gjort fram tills nu.

Vad har denna Torsdag att erbjuda?
Ikväll blir det Smygpremiär på Hummerkrogen (som för övrigt är min favorit-topp-älsklings-restaurang. Har även fått en utmärkelse i White Guide, för att vara en genuin restaurang med god mat, gott vin och bra service. Har ni inte varit där, så är det dags nu, ni kommer inte att ångra er en sekund!). Dit ska vi gå med Anna, Johannes, Kristin och Joakim.
Innan dess så ska vi träffa tjejerna... hoppas även att Ac kikar förbi en sväng.

Kommentarer
Postat av: Anna

Och jag har ångest...kläder???????????



När är fikat?

2008-06-12 @ 12:53:07
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: Ac

JAG KOM, JAG SÅG, JAG SEGRADE!!!!!!

2008-06-12 @ 20:54:24
URL: http://annacarin77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0