Upp och ned-gångar

Haha Kul! Hade ni fullt upp igår?
Min bloggstatestik visade mig ytterst få besökare igår och idag är den skyhög. Kul att se sådan skillnad när det är högtider måste jag säga:-)

Likväl som ni, så hade jag min dag fullbokad igår. Morgonfika och lunch på Kanten. Sedan var det hem till mamma och pappa och säga hej. Som vanligt innan de ska bort, så springer de runt som yra höns. Till slut var de i alla fall klara och då åkte jag och syrran runt och plockade blommor. Eller rättare sagt jag körde bilen och sprang i högklackat runt på lerigt underlag för att hitta lite halvtaskig sly... Kristin satt bara på passagerarsätet och ojjade sig över hur äckligt det var hjälpa till att plocka blommor. Just då tyckte jag att hon kunde skita på sig för det var ju jag som gjorde allt skitgöra, men sen ändrade jag mig. När hon klev ur bilen så lade hon alla blommorna på sätet och när jag lyfte ur dem ur bilen så såg jag alla de 40- 50 bladlössen som hade satt sig fast på sätet. Så JÄVLA äckligt! Allt jobb, alla blommor- kastade jag så långt jag kunde. Det som är kul nu är att hon fortfarande inte vet om att hon höll i dem... förrens hon läser detta inlägget :-D :-D. Sen var det grillning hemma hos oss. Brorsan, syrran, Göran, Birgitta och Jocke... och senare på kvällen var det jobb som gällde!

I dag så var vi hos mamma och pappa och firade Stoffs 20 års dag. Tårta och god mat! Senare tog de My och Edith på en prommis, så att alla föräldrar kunde gå hem och slappa... hur skönt som helst.

I midsommardagarnas ära skulle jag vilja be er om en tjänst. Vilka är ni som läser min blogg? Tryck på kommentarer och lämna ett avtryck... hade varit såå kul att veta!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Eld....

Jag e en av dina fans...de vet du väll:)

2008-06-22 @ 00:29:19
Postat av: M.J

ja bara är.

2008-06-22 @ 01:14:44
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Anna

You know me!



p.s fortfarande så står platsen i rollspelet till ditt förfogande, hör av dig! d.s

2008-06-22 @ 10:35:08
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: Kristin

Bladlöss??!!



spott och fräs

2008-06-22 @ 10:36:53
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: M.J

Helt plötsligt så blev ja alldeles JÄTTE ung o snygg!!!



Hehehe...

Lööööövly..



2008-06-22 @ 19:11:48
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tittar in dagligen (när jag är hemma och har tid så klart).

Kram Maja

2008-06-22 @ 21:35:19
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0