Blåsigt värre.

Idag har vi varit ute i Kungshamn och handlat mat. Det blir nog sista gångn för i sommar, för det är mycket folk och hets därute nu. En sak som de har startat med är att man kan komponera sina egna sallader på Skeppet. 10,- hektot, perfekt tycker jag:-)

Efter det så har vi varit hemma en snabbis och sen gick jag och Erika på promenad, som vi avslutade med en kaffe på Kanten. (Kom på att jag skulle smsa Eva, men minnet är ju inte alltid som det ska. Antagligen ska du skatta dig lycklig för det blev en aningens kaosartat. My håller ju på att gå in sina nya skor och det går ju inte så bra ibland. I nuläget har hon 2 bulor i pannan... det ser ut som små djävulshorn:-)

Nu till kvällen blir det lugnt. Jg och My ska strax sätta igång med det första storkoket. Kyckling gryta på mammas vis... så himla gott!

Här är lite sköna bilder förresten.

 Marie och jag tar kvällens första cider i Lördags.
 Eva och AnnaCarin kom vid 21 och piffade upp stämningen till max.
 Kantentjejerna får säga till om de inte vill vara med på bloggen, hoppas på att det är ok. Här har vi i alla fall damerna som beställde in strawberry daquiri det första de gjorde... orkar inte ta reda på hur det stavas.
 Här har vi Joel som har lärt sig att "prutta" med munnen. Man kan inget annat än att bli imponerad!





Ps. A o M - 6 dagar kvar till en -rebus- 1.Vad är en citron? 2. Vad har alla varor? 3. Vad kommer efter D?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0