Knivsholmen

Idag har vi varit ute på sjön.
Jag övningskörde Alexanders och Joakims båt först och sen så lade vi till vid Knivsholmen. Vi solade och åt smörgåsar. Vissa badade, men själv ägnade jag mig åt att bygga ett solskydd till My.
Det gick sådär.
Inte så konstigt dock, när man varken hade ritning eller skruvdragare att använda sig av.

Efter ö-vistelsen åkte vi till Bryggcafét för att äta glass och ta en cider i solen.

När vi sedan skulle lägga till vid Kanten i Hunnebostrand, så gjorde jag det galant. *Mycket stolt*

Nu är vi hemma och ska göra oss i ordning för ikväll är det sommarlovsfest längre ned på gatan. Anna har hittat på något litet mysigt.
Jag och My duschade tillsammans och 4 min senare stod hon och bajsade framför spegeln... utan blöja. Nice. Nu ska jag i alla fall se vad jag ska ha på mig sedan kanske jag ringer och kollar med Anna om hon behöver hjälp.

Det slog mig plötsligt- Vart får jag all min energi ifrån?? Lika snabbt insåg jag att även reservtankarna runt magen har ett syfte.

Den kvinnliga versionen av Gandalf med käppen i högsta hugg. 
 

Här kan ni alla se vad My kände när hon insåg att det var massa sand på hennes melon.
 

Syster med hennes hund

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken underbar min på My=)

Hon är bara så gullig!

Kram Maja

2008-06-07 @ 13:30:34
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0