Myggnät

Idag var jag och syrran nere vid stranden med Veronica och hennes son Vidar. Det blåste lite, men vi lyckades hitta ett bra lä-ställe. Gick hem vid 14-tiden och tog en snabbkaffe med Anna och Marie.

Efter det har jag städat och pysslat hemma.
Pga att jag läst en del om mygginvasion och att jag själv blev angripan av snusket härom kvällen, så har jag investerat i myggnät, som jag nu även har monterat upp runt fönstren. Det blir nice.
Så medans jag och min familj kommer att sova svalt och myggfritt, kommer större delen av Sveriges befolkning att ligga under täcket och svära. Först så hör större delen av sveriges befokning "the buzz", sen så känner den sticket och försöker febrilt att smälla myggan till döds... misslyckas... större delen av sveriges befolkning  springer då upp och stänger fönstret, men det är för sent. Man hör surret från alla håll och kanter, men hittar ändå inte de små jävlarna, utan måste till sist lägga sig ändå. Först så lägger sig större delen av sveriges befolkning med huvudet innanför täcket, men snabbt inser den att man måste få syre... det slutar med att större delen av sveriges befolking ligger i någon konstig fosterställning med bara snoken utanför täcket.
Så till större delen av Sveriges befolkning säger jag " God Natt Och Sov Så Underbart Gott"

Hela eftermiddagen sen tjejerna gick så har My knatat runt. Från hyllorna till kylen, från kylen till stolen, från stolen till mig, från mig till korgen. Helt underbart att titta på. Nu dröjer det inte länge förrens hon springer runt:-)

Kommentarer
Postat av: Ac

Ja e här med :=)

2008-06-09 @ 20:11:58
URL: http://annacarin77.blogg.se/
Postat av: Kristin

En snabbfika med Anna, Marie .... OCH MIG!!! AS

2008-06-09 @ 22:12:41
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Kristin

HAHAHA ¨Buzz Buzz¨

2008-06-09 @ 22:14:16
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Kristin

Snabbfika med Anna, Marie..... OCH MIG!!! AS

2008-06-09 @ 22:15:03
URL: http://kristin84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0