Jag är förälskad i en stormvind

Nu ligger jag och min bästaste, bästaste kompis i sängen och myser efter en dag full av äventyr. Min kopis, min själsfrände och vapenslagare... tänka sig vad hon älskar mig och jag di do.
Jag bloggar och hon undersöker nattlampan- jag läser och hon drar i mitt hår- jag försöker sova och hon lyfter på mitt ögonlock.
Idag har vi varit hos mormor och morfar, ätit på Hummerkrogen och nått nya höjder i trappen... WOW, vilken dag.

Jag har idag smakat ett av mina topp tre bästa viner. På Hummerkrogen har de en Riesling från Tyskland som är så otroligt god... alla borde testa den! Sen så åt jag musslor och vitlöksbröd... och en kaffe a la Hummerkrogen till efterrätt;-)

Håller på för fullt med min överraskning till Joel nu... *hoppas att han inte tycker den är äcklig*
Nyfiken, Erika?

Imorgon blir det frulle vid Räkboden vid 09. Hoppas på att det är några som kommer dit, sen bär det av ut på holmarna om vädret tillåter.
Imorgon kommer Johan också. Ska bli kul att träffa honom... syskonfesten börjar bli fulltalig:-)

Kommentarer
Postat av: Ac

Hemma hos mig ikväll?? Utgång??? Hör av dig stumpan.. pösss

2008-06-28 @ 12:34:55
URL: http://annacarin77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0