Vapenvila hela kvällen igår

Igår somnade My vid 18.15. Vaknade till ett par gånger under kvällen, men sen sov hon hela natten. Kunde knappt tro att det var sant... kändes som ett mindre mirakel. Tänk vad sådana kvällar då och då kan göra... känner att jag har fått ny energi.
Passade på att sitta på trappen med vännerna och snacka viktigheter. Jag älskar verkligen det här med babyalarm!

Idag tänkte vi ta båten ut till holmarna, men det blåser lite så vi hoppas att det hinner lugna sig innan vi åker ut. Syrran jobbar till 11, så vi åker ju inte innan dess och då borde det ha mojnat. Lovade syrran att fixa hennes massäck (eller hur det stavas)... undrar vad man ska hitta på?!

Messade med Vera igår och vi pratade på att träffas över en kopp kaffe senare idag och sen så är det ju super-desperate ikväll, så hela dagen är spikad med glädje... :-). Nu ska jag och My i alla fall ta och rycka upp oss och gå ut och städa lite på utsidan svea... eller ska jag vänta tills solen har komit dit... hmm.

Sitter och grunnar på midsommarafton och vad man ska hitta på. Snart har vi en plan...

Kommentarer
Postat av: Maria

ÅÅÅhhhh....vad skönt att hon somnade så tidigt och att du fick tid för dig själv (eller med vänner).

Det är obetalbart=)

Mina gossar la sig i intervaller i går! Ludvig vid 19, Joel strax efter o Oliver o Timmie vid 20:30. Dom hade judoträning i går annars hade dom också varit i säng tidigt!

Snart sommarlov=) Skööööönt.....slippa tider!

Ha en underbar dag och hoppas det mojjnar så ni kommer ut med båten=)

Kram Maja

2008-06-03 @ 10:54:07
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0