Frukost

Idag gick jag upp med Alexander vid 7 och gjorde honom sällskap när han packade. Han och Joakim ska nämligen flyg ner till Kroatien. Jag hoppas att resan blir bra, trots omständigheterna.

Strax innan 9 gick jag och My ner till syrran för att äta frukost. Mamma, Stoff, Erika och Joel skulle också dit. Satt och myste och pratade ända till dess att de var tvugna att åka till tåget (Erika och Joel ska hem till Sthlm) och Kristin till veterinären med Edith.

Nu tänkte jag faktiskt börja lassa ner saker i flyttkartonger. Jag tänkte börja med Mys urväxta kläder. Stryka och vika ner. Sen tänkte jag fortsätta med jul- och påskpynt. Vi får se hur länge kartongerna räcker.

Hur går det borta i Karlskrona, Marie? Lär du dig något på praktiken?

Det här var en av de bilder som jag tog ute på promenade igår.
image34

Här är stora Syster Yster med lille Joel. Erika berättade fär mig att folk brukar fråga vilket land Joels pappa kommer ifrån:-) Jättekul för oss som vet att han kommer från Norrland!!
image35

Kommentarer
Postat av: M.J

Karlskrona hjärtat????!?!?!!!? Vart haru fått d ifrån?? HAHA.. SKÖVDE!!

2008-03-28 @ 17:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0