Inne & Ute

Min inne och ute lista.

Läs och våndas, nördar!

INNE
 Långklänning
Alfapet
Lugg
System kamera

UTE
Facebook
Vintern
Coca Cola
Blekhet

För er egen skull hoppas jag att ni inte sitter inne med en Coca Cola i kylskåpet:-)
Känner sig någon träffad?

Anna, vad gör du? Varför är du inte här och dricker kaffe med mig? Du har ju inte gjort något nyttigt på hela dagen... och kom inte och säg att du pluggar, jag har tittat på dig i kikaren hela dagen och du har inte gjort ett smack!

*dukar fram ett till koppunderlägg*

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha gick förbi dit fönster för en kvart sedan...tänkte; ska jag ringa och fråga om hon har ngt kaffe på g...men så tänkte jag NEJ hon är väl hos sina nya kompisar (familjen) eller så grejar hon kök...Synd att jag inte ringde då!!

2008-03-28 @ 15:44:16
URL: http://annacsvensson.blogg.se
Postat av: Anna

Men vad bra? Då kan jag ju få din sammanfattning som jag räknar med att du gjort!?

Ska vi säga en tid imorn förmiddag? 9:30? Your casa?

Kram

2008-03-28 @ 18:55:36
URL: http://annacsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0