Inte direkt något

Idag åkte brorsan till Usa igen. Vi kommer nog inte träffas förrens till sommaren igen. Tur att det finns internet och telefon:-)

Efter att bilen blev fixad åkte jag, My och syrran in på Torp och handlade lite. Babygrind, mat och smink.

Har varit på promenad en sväng idag och tagit lite bilder. Tycker verkligen att det är hur kul som helst att fota. Önskar mig en systemkamera i present någon gång:-)

Träffade Annas föräldrar när jag satt och solade utanför Bella. Hade aldrig sett hennes pappa innan. Ni vet- man har en bild i huvudet och de stämmer inte alls, men denna gången gjorde det de.

Ska hem till Hästedalen en sväng idag med. Hade först tänkt att vara hemma och spela poker,men eftersom det är Erikas sista dag här så vill jag ju träffa henne och Joel.

Vill ni se en supersöt bebis prata??
kristin84.blogg.se

Kommentarer
Postat av: anna

Du är störd!!!!!

2008-03-27 @ 19:04:48
URL: http://annacsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0