Jag älskar Måndagar

Idag har det varit strålande väder här i Hunnebo.

Fikade hos Maria- ännu en vän med bulle i ugnen. Hon och hennes man har redan ett barn sen tidigare, lilla Emilia. När vi väl har byggt klart vårt hus uppe på Alperna så kommer vi att bo grannar.

Sen har jag, Alexander och My varit hos barnmorskan. Allt är såå bra!

Efter det gick Alexander och My hem och jag gick iväg till en inredningsbutik här i Hunnebo för att söka jobb. Butikschefen verkar jättetrevlig och jag tror att jag gjorde ett bra och självsäkert intryck... och det var ju det som var meningen. Vi pratade lite om tidigare erfarenheter, utbytte lite artigheter och telefonnummer och sen var det klart. Hon skulle ringa i veckan när hon hade gjort iordning ett prelemenärt schema.

Efter det tog vi en fika utanför Svea, underbart väder.

Sen var det in och göra middag för Stoff, Kristin, Jocke, mamma och pappa skulle komma hit på kvällsmat. Idag blev det en eldig, mexikansk soppa med baguette till. Den blev suverän... som alltid;-)

Och nu sitter jag framför datorn och insuper lugnet som har lagt sig i lägenheten... och väntar in damerna på en turnering i alfapet. *håller tummarna på att jag vinner*

Moster och My utanför Svea.
image11

Jag utanför Svea.
image12

Kommentarer
Postat av: Linn

ja gör det :D Hur länge höll du på med det? :)

2008-03-04 @ 09:50:51
URL: http://Linnsies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0