Joel i tidningen

Hej svej Joel.
Igår var Joel, Johan och Erika i tidningen. Herre, vad söt han är! Det går verkligen i släkten! Nu är det inte många dagar kvar tills jag får träffa honom:-) Längtar såå!

Till påsk kommer brorsan hem också från USA. Det ska bli lövly att träffa hela familjen samtidigt. Kul kul! I påsk ska jag stå för potatisgratäng, ägg-halvor och prinskorv. Tur för familjen att jag är så bra på att laga mat.

Nu är jag iaf färdigpackad och skulle jag ta ett kort på hela bagaget, så hade ni trott att det varit ett skämt. *svettas*

Var inne i förrådet förut och letade fram lite sollotion och sommarskor. När jag öppnade dörren så slog en stank emot mig som ett slag i nyllet. Jag tror banne mig att det sprungit in något där och dött.
Trots stanken, så gjorde jag mig hemmastadd där rätt fort. Kan ni inte komma in i förrådet och få sånt där sug att rota... inte städa, utan rota! Åhh, där var dom coola skorna, som jag använde nyår -99. Nämen se på tusan, är det inte mina gamla dataspel. Wow, där är mc-kläderna jag köpte när jag skulle försöka verka äventyrligare än vad jag verkligen är. Nostalgin tog dock ett abrubt slut när jag i min blåögdhet försökte få på mig min studentklänning.
Pang, så smällde jag igen dörren. Må den vara stängd länge.

Nu ska jag kaffeinera mig.

Här är annonsen om Joels födelse!
image23

Kommentarer
Postat av: hamburgskan

tack detsamma :o)

2008-03-12 @ 19:32:13
URL: http://hamburgskan.blogg.se
Postat av: Anna Leijon

tack så mycket! Ritar i photoshop :)

2008-03-12 @ 20:13:15
URL: http://leijon.blogg.se
Postat av: Joel

Äsch! Söt och söt...

2008-03-13 @ 14:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0