Joel

Idag skyndade jag hem tidigt till mamma och pappa för Erika, Johan och Joel var där. De har åkt ner för att fira påsk med oss. Joel var helt bedårande och det var verkligen underbart att äntligen få hålla honom.

Pappa fyllde år idag och vi gav honom ett brevlåde-presentkort. Vi tänkte ge honom ett fyndigt och roligt kort som skulle likna ett riktigt presentkort, men det blev så illa. Skitfult rättare sagt... men vi gav det ändå!

Jag och My pulkade till Hästedalen idag och när vi kom fram så var hon jätterosig på ena kinden. Tänkte inte så mycket mer på det, men sen blev det värre. Kinden blev varm och hennes öga rann en massa och så tog hon sig på örat då och då. Tillslut åkte vi in till Lysekils sjukhus och fick träffa en läkare. 20 min senare var vi på väg hem med penecillin för bihåle-och öroninflammation:-(
Stackars min lilla tjej. Nu ligger hon i allafall och sussar...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0