Kaffe.

Idag var det fika hos mamma och pappa. Det är väldigt skönt att komma dit inte bara för att prata utan för att få lite avlastning med Mysan. Man behöver inte klä på, klä av, mata, byta blöja eller se efter. Det gör de med ett stort leende.
Och jag dricker mitt kaffe i lugn och ro med ett ännu större leende:-)

Eva, som jag berättade var gravid, har fått barn nu. Han föddes i Onsdags faktiskt. En liten klump på ca 4,5 kg. 11 dagar över tiden. Har inte hunnit prata med henne ännu, men jag slår vad om att hon är själaglad!!

Vägde mig på vågen hemma hos mamma och pappa idag. Jag har gått ner 3 kg sen jag började mitt nya liv. Jag har känt på kläderna att jag har gått ner, men det är alltid kul att få det bekräftat. Kristin och Anna som började samtidigt med mig tror jag att det också gått bra för. För er som inte är känsliga, har jag satt in en bild på min mage i nuläget. Vet inte med er, men jag tycker att det är kul att se förändringen:-) Har inget kort från innan jag började, men det ska ni nog vara glada för:-I

Jag hade faktiskt velat gå ut och fira min viktnedgång idag, men samtidigt så kanske man ska vänta ett tag med att dricka alkohol... det är ju absolut inte nyttigt. Fast ändå så kanske det hade varit en sporre att gå ner med "diettjejerna" och dela på en flaska vin. Vad tycker ni?? Ska jag unna mig själv att fira eller ska jag stanna hemma och mysa framför tv:n?

Idag är det bara 12 dagar kvar tills vi ska iväg på semester. Det ska bli så skönt att få lite färg på denna bleka lekamen. Har dock ingen aning om hur det är att semestra med småbarn, så jag kanske bara ska förvänta mig att överleva semestern istället:-)

Kram
image7

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag!

2008-03-01 @ 16:04:38
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Sandra

Men nu är det iaf fint :) Och har inte det största rummet häller. Och vad gör man inte för att få stanna lite extra hos pijkvännen :)

2008-03-01 @ 17:46:01
URL: http://sessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0