Kanten

Igår kom vi hem kl 18, efter att ha rest sen 05 på morgonen. Acka och My tittade lite på film, medans jag själv tog mig en lång dusch för att sedan piffa till mig och gå ut.

Både Eat och Kanten hade premiär igår. Vi (jag, Kristin, Anna, Marie och Emma) valde att gå till Eat och äta först. Jag valde sushi, för det älskar jag. Sen bjöd Martin på en efterrätt, som var egenkomponerad med lite av varje från dessertmenyn. Det var lövly!!!!

Efter vi varit på Eat, så gick vi till Syrran och drack vin och tjatade. Det var verkligen jättekul! Synd att Anna gick hem, men hon missade inget. Äh, vem försöker jag lura... HON MISSADE MASSOR!!
Bland  annat så kom vi fram till att- Kristin är en superbra baseboll-boll (eller vad det nu är för något som Tom Hanks polar med i "Cast Away"), Marie har snygga lår och är som ett ägg, hade det funnits ett Moder Theresa-pris så hade i alla fall Anna varit nominerad, Emma är jättesöt och till sist vad alla vet om öldrickare, men ingen talar högt om;-)

Sen var det La finale!! Kanten!!
Det var många man kände och det var kul att se att så många hade tagit sig ut, trots isande blåst och duggregn.

Sist, men inte minst- jag hade lätt kunnat vara på semester en vecka till, men ändå så är det riktigt skönt att vara hemma. Har saknat tjejerna här hemma!!

Middagen på Eat. Och jag som precis hade lärt mig självutlösar- funktionen. Det uttrycket kan misstolkas, jag vet:-)
image24

Jag och Emma tycker om varandra! Emma, you lucky girl:-)
image25

Kommentarer
Postat av: knorpan

Tack så mycket. Ja man gör väl det men ibland blir jag lite tokig när allt hoppar fel:P Ha det bra och titta gärna in igen!

2008-03-21 @ 22:27:22
URL: http://knorpan.blogg.se
Postat av: M.J

Vackra kort!!
TACK för senast grynet.... Hihi

Köss

2008-03-21 @ 22:33:42
URL: http://www.marijj.blogg.se
Postat av: knorpan

ha ha, skrev visst fel adress, så kan det gå när man inte haft bloggen så länge :P

2008-03-21 @ 22:34:05
URL: http://knorpans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0