Min älskling!

Inatt har jag sovit dåligt. Mysan har levt omkring och när hon inte gjort det så har jag inte kunnat somna, jag har max fått 4 timmars sömn:-/

Imorse skulle jag träffa barnmorskan ang. prevmedel. När jag suttit och väntat i 45 min tappar jag tålamodet och humöret. Till slut kom det ut en sköteska och jag frågade vad tusan min barnmorska höll hus. Ja; sa hon, -hon är i Hunnebostrand! Då hade hon flyttat mottagningen hit till Hunnebo. Nästa tid jag fick var inte förrens 3 veckor från idag:-(

Sen på förmiddagen överraskade min man mig!
Min man är en person som kan komma hem med blommor eller en present bara för att. Det behöver inte vara något speciellt, utan bara en present för att han älskar mig. I höstas kom han hem med en cykel- precis en sådan som jag ville ha. Gammeldags med bred sadel, korg och barnstol. Andra gånger kommer han hem med en inslagen skvallertidning. Det är inte priset som avgör, utan bara något som visar att han tänkt lite extra på mig under dagen.
Idag kom han hem med två små inslagna paket från Tid & Lust i Kungshamn. I det första paketet ligger det en ring som vi tittade på i sensomras. Det är en George Jensen ring i vitguld, där ringen i mitten är stenbeklädd. Den är SÅ otroligt vacker.
I andra paketet fanns ett halsband som jag gått och suktat efter jättelänge. Ett jättefint halsband från Ti Sento. Det är så otroligt snyggt och det kan jag lova att jag kommer att ha på lördag.

Efter det gick vi ner och lunchade med Karin idag igen. Råkade under maten säga något som antagligen fick personerna vid bordet bredvid att sätta maten i halsen. Om ni läser detta:-) så ber jag om ursäkt för mitt vulgära språk och passar även på att säga att det är fult att tjuvlyssna.
Under lunchen försökte jag ett flertal gånger påpeka hur svårt det är att utföra saker och ting med händerna när man har en så massiv ring på fingret (ungefär samma skämt jag har om min vigselring, fast där handlar det om min stoora sten och att se upp så man inte skadar sig), men i alla fall- reaktionen uteblev.

Idag blev det ett lååång inlägg. Grattis alla ni som tog er igenom det!

Den längst till vänster är det.


Bilden gör absolut inte halsbandet rättvisa.
image13

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men åhh vilken gullig man du har !!
Ringen är ju underbar !!!

2008-03-06 @ 19:13:16
URL: http://missJennie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0