Mina vänner

Nu har hela familjen gått hem. Vi åt gulasch med sallad och bröd, jättegott, älskling!

Anna har tydligen åkt på tyck-synd-om-mig-flunsan. Så henne lär man inte se på några dagar... om man inte våldgästar henne imorgon, med honungste, halstabletter och nybakat bröd. HE HE, NEVER GONNA HAPPEN!!!

Marie har haft en sån där jobbig dag, sådana som vi alla har då och då. Personligen så tror jag att det har med vädret att göra!Fan, det är inte kul Marie... hoppas du gjorde något åt det... typ köpte en mega godispåse eller något. *eller undrar om det bara är jag som tröstäter i detta gänget*. Mina tips till dig fröken är följande-
# Kika in på Vings hemsida och planera nästa semester.
# Unna dig något på nelly.se's webshop.
# Titta ut genom fönstret och se att det finns så många som har det sämre än du
# Till sist- Ta en dusch och RAKA BENEN FÖR F*N. Bara tanken på den skiten gör till och med mig deprimerad.

Kristin kom upp i alla fall.

Nu ska jag Betapeta lite!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Jenny.
Du må tro att jag saknade dina och Kristins fingrar i Fredags!!! Jag skulle först till Bella och efter det Kanten för att ha en kanonkväll (vilket jag också hade). Men något stämde inte! HÅRET ville inte hänga med alls på vad jag ville. Då mindes jag festen hemma hos dig Jenny där mitt hår blev till ett konstverk. Oavsett hur mycket jag tuperade, sprayade och skrek ville det sig inte. Skit samma....jag hade kul i alla fall!
Ha det underbart:-)
Maria

2008-03-25 @ 23:57:40
Postat av: Jenny

He he he! Magic fingers!!! Närå, men övning ger färdighet. Det är bara att slå en pling vettu, så hjälper vi dig:-)

2008-03-26 @ 12:31:36
URL: http://JennieMarie.blogg.se
Postat av: M.J

SÅ RAR DU E HJÄRTAT!!
Nu e ja iaf hemma, e sntrax på väg t skövde för första praktikdagen.. *blandade känslor*
SNART e ja hemma.. saknar alla redan..

KÖSS

2008-03-26 @ 13:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0