Morsgris

Idag är det ganska nice väder, kunde vara niceare, men är ändå ganska nice.
Hade tänkt att promenera en sväng idag och sen gå till Hästedalen (mamma och pappa, samt Hunnebostrands schysstaste badplats). Ta en kaffe och slappa lite.

Ni kanske tror att jag inte har något liv, eller att jag är en morsgris. I sådana fall har ni FEL. I alla fall till viss del.
Men idag är det nämligen så att Alexander är på kontoret och förbereder en stor affär som ska avslutas imorgon, Syrran och "tränartjejerna" har bokat en tränare idag som ska visa dem hur man tränar på bästa sätt. Anna jobbar. Eva ligger väl fortfarande på BB. Sen så har vi en regel på helgerna och det är att vi inte fikar om inte killarna får vara med. Och HUR kul är det??
Antagligen är det bara jag som inte tycker att det är kul, för min man låter mer än mig. Jag får inte en syl i vädret... och ingen annan heller för den delen.*Hoppas nu inte att Alexander läser detta:-)*
Fast idag så jobbar ju iofs Alexander... OK ja, JA, jag är en morsgris.

Nöff nöff

Sådan här utsikt är det inte alla som har... Men det har min mamma och pappa.
image10


Kommentarer
Postat av: Anna

Ok jag fattar grejen, du gillar inte den där regeln, därför har du aldrig introducerat oss "nya" i den!

2008-03-07 @ 07:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0