Nya pjux

Nu har jag börjat packa inför semestern på torsdag. Var i Munkedal tidigare idag och köpte resesäng, men den väger bly. Vi vet inte om vi kommer att ta med den än.

Sen så kom syrran upp och passade My i en timme medans jag fick mina naglar gjorda... 3 st har gått sönder på 1 vecka:-( Nu när jag skriver här så känns det som om vi lämnar bort My hela tiden, men så är inte fallet. Det har bara blivit så det sista.

Tog en prommis förut och passade på att gå in till SkoMicke och köpa ett par vinterskor i storlek 19. HUR sött är inte det!? När vi väl kom ut därifrån så hade det oturligt nog börjat regna, så vi gick hem till syrran och drack kaffe. Passade på att hoppa i deras sängar med My också. Hon kiknade nästan av skratt... Jätteroligt!

Nu ska vi mysa lite hemma och sen så ska vi på kvällsfika hos Veronica, Sebbe och Vidar. Vidar är 6 månader äldre än Mysan och jättesöt. Nu var det länge sen vi träffade dem, så detta ska bli kul!

Go'kväll

Jag flaschade ju med mina nya pjux, så My får väl göra detsamma:-)
image22

Kommentarer
Postat av: Anna

För att ge den lillalilla storleken lite rättvisa borde du satt Ackas sko brev för du har ju inte direkt de största fötterna :p
Men söta som bara den var de!
Syns vi imorn?

2008-03-11 @ 19:59:33
Postat av: jenna

snygg blogg!!

2008-03-11 @ 22:18:22
URL: http://gucciime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0