Semesterbilder

Har massa härliga bilder sen semestern på Gran Canaria som jag tänkte lägga ut. My är ju så otroligt söt i sin nya solhatt:-)

Jag och Alexander har blivit så inne på biljard sen vi var på semestern. Som tur är så har lilla Hunnebo ett ställe där de har biljardbord, så där kommer vi nog att hänga en hel del det närmaste. I kväll så nämnde till och med Alexander att han ville köpa en egen biljardkö för att förbättra hans spel. Jättesött och jättenaivt:-)

Denna familjen tycker ju om att shoppa, men på denna semestern blev det inte så mycket av den varan. Kanske lite för att vi inte kunde ta taxi till något shoppingcenter, utan var tvungen att gå i små skitbutiker där försäljarna börjat pruta innan man hunnit kliva in i butiken. Munnarna går som k-pistar... 100, 99, 90, 80, 50, 45, 20, 18, 17, 16, 10, 9, 8... 8 euro, my friend, come on 8 euro!!!
Det som vi i alla fall fick inhandlat var en morgonrock till Joel, som han kommer att vara stor nog om si så där 2-3 år. Ett par flaskor rosé och en Louis Vuitton- väska till mig. Ja, jag vet dom är dyra, men jag lyckades pruta ner den en hel del och priset slutade på ett par svenska hundralappar. Och nej!! Den är inte fejk!! Försäljaren utanför tatoo-studion kunde gå i god för att den var äkta!:-)


Ser ni resfebern?? My sitter förväntansfull och väntar på incheckningen på Landvetters flygplats.
image26

My posar med sin nya solhatt i hotellets lobby.
image27

Grymt nöjd med settet. Solhatt, solkläder och med matchande napp!
image28

Från vänster, jag, My, Smilla och Sofia. Småtjejerna tyckte att det var skitkul att träffas, innan de förskräckt insåg att de köpt likadana badkläder. Pinsamt och orutinerat!
image29

Alexander tycker att han ska få läsa sin bok i fred, men My håller inte med:-)
image30

Trots förkylning, passade vi på att bada ett par gånger i poolen. My loves it!!
image31

Kommentarer
Postat av: Anna

Tål att tänkas på :)
Alltså Jenny, du skriver ju så sjukt roligt!
GLAD PÅSK!

2008-03-22 @ 09:11:40
URL: http://annacsvensson.blogg.se
Postat av: Anna

Hahahahaha märk skillnaden:

Till mig:
Du finns bland mina favouriter. Jag begär detsamma! :-)

Till Kristin:
Du är upplagd bland mina favouriter, för du är ju min favourit:-)
Kram

Dagens första skratt!

2008-03-22 @ 09:13:38
Postat av: Anna

Gå??? Med min Janssons, räkor och potatisgratäng! *host* Nej du! Här blir det bil! Men ni får åka med om ni snålar med er bensin haha!

Hoppas ni får det mysigt =) Vi kan väl höras senare? Om det skulle råka bli ngt gallej?!
kraam

2008-03-22 @ 13:14:30
URL: http://annacsvensson.blogg.se
Postat av: M.J

Noterat: Kortet där ni badar med my o smilla.. D e bara din TUTTE som syns.. Haha..

Du e i min favorit kolumn oxå. kan ju inte va värre.. haha..

2008-03-22 @ 16:25:57
Postat av: anni

ååh va härligt det såg ut! :)

2008-03-27 @ 16:32:38
URL: http://koorven.blogg.se
Postat av: Nina

Va söta små tjejer =)
Svar:Hugo är 5 månader =)

2008-03-28 @ 08:55:12
URL: http://ninawikizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0