Sol, bad och nästäppa!

Landade ganska sent i torsdags kväll.  Allt gick bra med My, det enda var bara att hon fick sig en förkylning pa planet. Hon vaknade snorig och febrig pa fredag morgon. Idag mar hon mycket bättre.

Hittills har vi suttit en del vid poolen och solat och lekt. My har fullt upp med att hinna med att nicka at alla som tittar pa henne. Hon kommer nog ha nackspärr innan vi kommer hem:-)

Vi har även promenerat pa stan en sväng och kikat i butiker. Det är en av mina favourit sysselsättningar utomlands, förutam att sola da! Pa mandag ska vi iväg en sväng till ett stort shoppingcentrum och kika om vi hittar nagot roligt att köpa. Jag ä sugen pa nagot roligt linne:-)

Vi skulle träffa Jörgen och Sofia här nere, men nu far vi se hur det blir eftersom My är förkyld... sa att hon inte smittar Smilla. Det viktigaste är att hon är frisk inför flygresan hem och lagom tills vi träffar Joel!!

Nu ligger My och Alexander och sover middag och da passade jag pa att smita hit och kika pa natet:-) Ska nog ta en prommis och köpa My ett parasoll och mig en glass:-)

Hoppas allt är bra hemma! Här är det sol, varmt och lövly:-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

cool o annorlunda header!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-15 @ 16:46:56
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Bull

Det var för dig anna...=)

Ni verkar ha det gott. Själv sitter jag och gottar mig i vårat fina väder. moln och en stänk skur.

Ring snart igen!

Kramar!

2008-03-16 @ 11:25:46
Postat av: Anna

" Kom heeem, vi börjar om igen..."
Kaffet är på väg, värsta fräscha fruktsalladen är klar till de som bantar... ok kanske inte..but i wolud do anything for love....:)

Hoppas allt går bra för Mysan!
Kraam

2008-03-17 @ 10:30:59
Postat av: Syrran!!

märker du något speciellt... det är en liten rebus... he he he!!!

Puss till min blyga syster!

2008-03-18 @ 09:43:01
URL: http://kristin84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0