Sthlm

Kristin kom hem till mig efter jobbet igår vid 21 och då satte vi oss i soffan med varsitt glas rosé och ostbricka. Jag bara älskar ostbrickor!!
Hon sov över hos mig för båda våra killar är ju bortresta:-(. Men men, det var ju trevligt att få lite sällskap. På morgonen nu så kom Anna upp och drack kaffe med oss.

På fikat så började vi planera vår Stockholms-resa. Vi ska till huvudstaden för att shoppa, äta gott, parta och för hoppningsvis gå på Grönslund. Är det någon som kan tipsa om ett bra hotell? Eller andra kul grejer man kan hitta på?


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är en
stor ära att få komma upp och dricka kaffe med er..........NOT
hmmpf..

Jajaja vad kul, hoppas verkligen det blir av! Grymt kul! Och underbar kombination! Jag och Stockholm alltså

2008-03-29 @ 13:18:17
URL: http://annacsvensson.blogg.se
Postat av: Kristin

Ja det kommer bli så grymt! nu får vi hoppas dom andra kan dom med!

2008-03-29 @ 13:22:32
URL: http://kristin84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0