Tack mormor och morfar!

Ikväll blir det Hola Ba Dola!!
My ska sova hos mormor och morfar. För mig och Alexander betyder det att vi ska utnyttja det till max. Acka ska till Göteborg och gå ut med killarna. Medans alla tjejerna ska träffas hemma hos oss och äta och dricka gott vin. Var på systemet idag och köpte tom en 1,5 liters champagne. Grymmenice!

Har varit i Kungshamn och lämnat in ringen jag fick av Alexander för storleksändring och så har vi köpt en present till Emma som fyllde år i Måndags. En jättesnygg present.

Nu tänkte jag börja städa lite här hemma.



ps. Jag hade jätteroligt i Torsdags... ville bara få Marie att känna sig lite extra dum för att hon åkte:-) Hade jag varit en utomstående, så hade jag gjort ALLT för att få vara med på våran 3-manna-fest. Grym nattamat!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart :)

2008-03-08 @ 14:49:49
Postat av: Anonym

Bara så du vet så drar jag med mina alkisgrannar..

2008-03-08 @ 15:52:35
URL: http://annacsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0