Tacos och barnfri

Ikväll var vi nere hos Joakim och Kristin och åt middag. De hade lagat tacos, fast en variant där man gratinerar köttfärsen med creme fraich, philadelphia och ost. Det var supergott. Så pass gott att jag tror att jag inte bara töjde på kalori-gränsen idag, utan att jag rent ut sagt sprängde bort den.
Jaja, det var gott iaf.

Medans vi var på middag så passade Anna våran lilla My. Det var första gången som vi haft någon som passade My, förutom familjen. My är jätteförtjust i Anna. Hon är inte det minsta blyg, fast det är nog inte så konstigt med tanke på hur ofta de träffas.

Nu är det förresten inte så lång tid kvar tills jag får träffa mitt syskon-barn för första gången. Min storasyster Erika och hennes kille fick en son strax innan jul OCH JAG HAR INTE TRÄFFAT HONOM ÄN. Den 19:de kommer de ner till oss och hälsar på. Längtar!!!

Nu är det sov-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0