Tv-söndag

Vi hade jättekul igår kväll!! Vi åt, drack och spelade spel... och väntade liiite för länge på taxi.
När vi väl kom ut till Kanske var det en tjej som hade exakt likadana kläder som jag. Två tjejer, på ett sådant litet skitställe med likadana, gröna klänningar. Jag tyckte inte det var särskilt lustigt. Fy f*n, jag kommer aaaldrig mer köpa kläder på Gina Tricot.
Enda skillnaden mellan mig och den andra tjejen var att jag var råsnygg i min klänning.

Idag gick jag hem och hämtade Mysan vid 10.30, medans Alexander fick städa upp efter middagen. Det var molnigt, regnigt och blåsigt, men jag hade ändå inte velat byta med Alexander:-)
My hade i alla fall haft lite hemlängtan igår kväll:-( Mitt lilla hjärta hade gråtit efter mamma och pappa innan hon somnade. Fick så ont i hjärtat. Det kommer nog ta ett tag innan vi lämnar bort henne över natten igen.

Mitt nya liv är fortfarande igång. Imorgon är det nya tag. Vikten går sakta, men säkert nedåt:-)

Imorgon ska jag handla lite smått inför resan... mat, solskydd, resesäng och lite annat. Undrar om jag kan få med mig någon av tjejerna in eller om jag ska vänta till dess att Alexander slutar!?

Jaja, inget mer att skriva. Natti!!

Lördag kväll med Syrran, Emma, Anna, Marie och Maja.
image16

Syrran och jag... där ser ni även mitt misslyckade klädval.
image17

Jag vann på lotto! Hittade denna imorse och tog självklart tillfället i akt och åkte till Torp.
image18

Kommentarer
Postat av: Jenny

kunde du inte satt in ett snyggare kort på mig va?? får gå för denna gången!

2008-03-10 @ 20:28:52
URL: http://JennieMarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0