Äntligen

Äntligen är vårt internet tillbaka!!
Tyvärr så kommer jag inte hinna skriva så mycket nu på morgonkvisten, för vi ska in med mammas hund till veterinären. :-(

Igår träffade jag Sanna, Maria och Eva. Det känns som det var en evighet sen vi sågs! Världens bästa mammor i mina ögon. Skönt att få träffa dem och få lite råd och tips om nattning och sådant. Har verkligen saknat dem jättemycket!!
Maria är i vecka 37 nu och det börjar bli dags att räkna ned. Är nyfiken på vad det är som kommer att kika ut:-)

Nu vaknade My, så det är väl dags för mig att sätta igång morgonen på allvar.

Håll utkik på bloggen för nu kommer den uppdateras om vad som hänt under den senaste veckan... typ varje timme:-D

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att du är tillbaka=)
Ser fram emot att läsa här på bloggen igen....det var ett tag sen=)
Kram Maja

2008-05-08 @ 10:00:48
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhhh... the bitch is back. =)
Hehe

2008-05-08 @ 11:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0