Återberättelse

Alexander fyllde ju år i söndags och som vissa vet så bad jag om lite tips. Jag fick få tips och tog ingen av dem heller. Istället åkte jag runt i panik på Lördagen med en sovandes My i baksätet i jakt efter något till honom.

Det blev en fågelholk.

En fågelholk som jag köpte för någon månad sen till mig själv som jag skulle ha när vi flyttade till huset. En fågelholk- ett köp, som jag inte berättat något om för Alexander... av den enkla anledningen att han hatar fåglar, hatar fågelholkar, hatar fågelbad, hatar fåkelskit, hatar fågelmat... ja, allt som har med fåglar att göra.

Jag låtsades som ingenting när jag gav honom den.

Sen så fick han en dag av mig också. 7 Juni, en suprisedag i hans ära. Vad ska jag hitta på??? Det var en fråga till mig själv och inte till er... ni är för j**vla dåliga på presenttips- så dem ber jag inte om igen. Nu vill jag klargöra att jag var väldigt nöjd med tipsen SOM JAG FICK av Maja och Erika (TACK), det jag klagar över var avsaknaden av tips från alla er andra. Och ja, jag vet att det finns andra... jag kan se det, serrö, på min bloggsida, "unika besök" kallas det.

Nu ska jag dricka kaffe:-) Lovely

Kommentarer
Postat av: Kristin

Välkommen tillbaka =)) Har saknat dina inlägg!

2008-05-15 @ 22:28:51
Postat av: Maria

Va kul att du är tillbaka!

Jag har varit inne och kikat titt som tätt....men inget nytt=(

Men nu......välkommen tillbaka=)

Förresten! Vad har hänt med bilden du hade på toppen av din blogg???

Kram Maja

2008-05-15 @ 22:34:37
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Anonym

AS.. slänger saker i ansiktet ¨på mej sådär... dubbelsuck



JAAAAAAAAAAA, jag kanske har dålig fantasi,.... va inget ja skämdes över förrän DU påpeka d.. MELLAN RADERA!!! Hmmm..

2008-05-16 @ 00:36:30
Postat av: Anonym

AS.. slänger saker i ansiktet ¨på mej sådär... dubbelsuck



JAAAAAAAAAAA, jag kanske har dålig fantasi,.... va inget ja skämdes över förrän DU påpeka d.. MELLAN RADERA!!! Hmmm..

2008-05-16 @ 00:37:00
Postat av: Anonym

AS.. slänger saker i ansiktet ¨på mej sådär... dubbelsuck



JAAAAAAAAAAA, jag kanske har dålig fantasi,.... va inget ja skämdes över förrän DU påpeka d.. MELLAN RADERA!!! Hmmm..

2008-05-16 @ 00:37:47
Postat av: M.J

AS.. slänger saker i ansiktet ¨på mej sådär... dubbelsuck



JAAAAAAAAAAA, jag kanske har dålig fantasi,.... va inget ja skämdes över förrän DU påpeka d.. MELLAN RADERA!!! Hmmm..

2008-05-16 @ 00:38:36
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0