Blogg-lovers

:-)
Ja, jag vet. Jag har inte bloggat på såå länge.
Vårt internet ligger nere och kommer att fortsätta att göra det tills på tisdag eller onsdag. Sorry!
Då lovar jag er uppdateringar:-)
Nu sitter jag vid syrrans dator.

Ikväll är det underbart väder och jag ocgh tjejerna grillar och dricker vin. Sen ska vi till Kanten och ha det superroligt! Hoppas att jag träffar er bloggläsare där:-D

Pratade ett tag idag med min storasyster... tänk att man kan träffas så sällan, under ganska många år och även ha en så bra kontakt med varandra som vi har. Det är värdefullt!

Nu är alla tjejerna stylade och snyggare (tro det eller ej) än vad vi brukar vara. Dags för mig att avsluta inlägget innan tjejerna protesterar mot mitt dataanvändande.

Kram på er alla och lovar er uppdatering som tusan nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0