Det här med blogg.

Våra vänner är en del av våra liv. Det är ni som gör pizzan hel, utan er fattas en slice.
Och så är det det här med blogg.
Man kan ibland skriva något som kan missuppfattas av någon eller skapa frågetecken åt andra. Det är ju självklart inte meningen, men antagligen ofrånkomligt.

Min vän... vår vän, hade stake nog att ifrågasätta vissa saker som hon grubblat över efter att ha läst våra bloggar. Det är stark, för det vet vi alla inte alltid är så lätt. Det var coolt gjort och är det någon av våra vänner som någon gång reagerar dåligt över vad som står i bloggen, så hoppas jag verkligen att ni säger till... jag vill verkligen att ni säger till.

Ni mina vänner, är ju ända stommen av mig. 

Inga namn nämnda, inga namn kommer att bli nämnda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0