Förråds städning

Nu har jag, Alexander och My städat i förrådet. My slocknade som vanligt redan vid 13-tiden... liten latmask det där:-)
Nu börjar vi i alla fall bli klara och det blir jättefint. 12 flyttlådor är nu fyllda och står nere i garaget, redo att flytta in på Mångatan 10. Först skakade Alexander bara på huvudet när jag sa att jag hade börat att packa till huset, men nu så tycker han att det är en lika bra idé som jag... en riktig snilleblixt.

Vädret pendlar fram och tillbaka idag. Sol- molnigt- sol- och nu molnigt igen.

Nu har det så smått börjat komma sommarpersonal till Svea. Kanten- kocken är först på plats och har redan funnit sig tillrätta. Rickard, som han heter, lagar otroligt god mat... mmm, längtar redan till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0