Gårdagen

I går var det morsdag. Min första morsdag.
My hade som tur var inte glömt det, utan skickat iväg Alexander för att köpa en bukett:-)

Senare på dagen tog jag och Anna en promenad med My. Stegen bar iväg mot hästedalen, där vi både hittade småkrabbor och lekte i sandlådan. My älskar sanden... älskar att fånga upp den och låta den silas genom fingrarna, och älskar att äta den:-)
Hittade en hel del krabbor, som synd var krossade My en i ett tappert försök att få sig en munsbit, blä!
Gissa vad Anna kom med innan vi tog en promenad!?
En bukett med liljekonvalj, som hon plockat själv. Jag gillar verkligen liljekonvalj och jag gillar att få buketter... 5 av 5 toasters... det betyder "tack så jättemycket för blommorna". De har fått sig en fin plats på bordet:-)

På kvällen var vi och fikade hos mina svärföräldrar och då tog My sina första steg... WOOW!
I Stockholm så gick hon fram och tillbaka mellan Kristin och Erika, de kanske är första stegen, men igår gick hon själv på eget initiativ. Hon stod upp och höll sig i en bänk och när jag sträcker fram två leksaker släpper hon taget och går fram till mig utan att tänka. Då blir man stolt!

My i sandlådan med Anna.
 

Detta pryder mitt kök i detta nu.
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är du värd :)

2008-05-26 @ 10:12:02
Postat av: M.J

Jättevackert!!

O du ska va mest stolt.. Ja ät iaf över lillan.. hehe..

underbart

2008-05-26 @ 14:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0