Guitar Hero

Nu sitter vi och spelar Guitar Hero. Shit, vad kul det är!

My ligger och sover gott! Lövely!

Marie kom upp efter jobbet och nu har vi duell. Alla spelar mot alla... i och för sig är det bara jag, Anna och Marie, men det räcker. Anna har övat upp sig och är faktiskt rätt bra. Dock viner hon ej över mig, då jag ändå spelade gitarr i 3 år som snorunge:-). Marie har inte spelat riktigt lika mycket... hon ligger ca 10 spel efter, men hon kommer igen. Anna och Marie kommer att kriga mot varandra en hel del i framtiden:-)

Dessa rara damer svär och slåss som om de levde i vilda västern. Tur att de inte har pickadoller.
Marie bloggar för att skaka av sig frustrationen och Anna ooar över att Kristin är borta.
* Tänk om Kristin hade varit här, hon hade hjälpt mig, hon hade fixat så att jag hade vunnit, hon hade fått mig att må bra, hon hade varit snäll bla bla bla.
Hör inte så mycket då speldjävulen har tagit över... men typ så låter det.

Nu är Anna snäll och berömmer Marie... antagligen ligger hon under. Marie säger bara att hon inte lyssnar för att hon fokuserar för mycket.

Ni skulle höra dem, då hade ni skrattat lika mycket som jag...hehehe. Fan, va skön att ha dessa tjejer hemma hos mig. Lövi lövi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0