I lööööv fredagar

Då var det fredag igen. I löv fredagar. Har ni tänkt på att jag älskar mycket? Tänka sig att folk säger att jag har svårt för att visa mina känslor. Jag har alltid älskat saker och ännu mer efter en disskusion jag hade med en vän för ca 1 år sedan. Han förklarade att man inte kan älska prylar, högtider mm utan att man bara kan älska människor.
Min vän och bordsgranne under denna middag höll jag senare på att driva till vansinne när jag, efter ett par glas vin, blev extra känslomässig. "Shit Sanna, vilka vackra bestick... jag bara älskar dem, mmm jag älskar ädelostsås, det här med nyår... jag verkligen ä...""
Hihihi, vad kul man kan ha!

Tillbaka till le verklighet, vart var jag...jo, I löv fredagar.
Idag kommer vi säkert att gå ner till afterworken och äta lite... hoppas på att träffa lite vänner där nere. Är det någon som ska ner? Spelade poker i Onsdags och vann... jag är glödhet! Eftersom jag inte är en skrytsam person har jag inte nämnt detta i min blogg, men nu kan jag tyvärr inte hålla egot inne längre. Jag vinner, jag vinner och jag vinner... även fast jag inte borde vinna så vinner jag. Detta driver ju så klart mina motspelare till vansinne... och då vinner jag lite till. I allafall så hoppas jag på en match senare denna fredagkväll.

Nu ska jag ta mitt pick och pack och dra upp till Eva på en kopp kaffe. Sen är det ut tll Kungshamn som gäller.

*En tanke till Anna som gör stortenta idag, good luck*

Kommentarer
Postat av: anna

Jag vill LEKA MED DIG! Får jag det?

2008-06-01 @ 22:23:14
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Superbra blogg! Läser den varje dag.

2008-06-02 @ 16:26:13
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0