Kak-kalas

Tävlingen är avslutad och la winner is Marie. Grattis som sjuttsingen! Priset kommer...

  

Idag har jag bakat mer kakor till Mys kak-kalas. Dessutom har jag gjort rabarbersaft. Bad Stoff palla lite rabarber av mamma... hon har ju ändå ingen nytta av dem nu när de är bortresta. Kakorna blev superbra! Lite brända, men det gömde jag under choklad:-)

Har hunnit med massor av ärenden idag. Jag gillar sådana dagar. Hade med mig syrran i bilen och då får man passa på att åka runt lite, så man slipper dra ut My ur bilen varje litet ärende.

Nu på kvällen kilade jag väg till syrran tillsammans med Marie och Anna. Där tittade vi på Desperate, drack rabarbersaft och spelade popkorn. Jag var helt klart bäst. Pang pang- och ni fick platta fötter. Det är inget att gräma sig över, jag var som är jäkla ninja.

Imorgon- vad händer då?!
Torp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0