Nu har jag Jennyfierat mig.

Förut kilade Alexander iväg på en fika.
Han tog med sig My som ändå kommer att sova som en stock, så att jag kunde få lite lugn och ro. Det finns så mycket som behövdes göras... hänga tvätt, diska, gå igenom packningen en fjärde gång, pilla och plocka. Tack vare min enorma självbehärskning motstod jag allt detta.

Nu har jag slappat och njutit av mitt eget sällskap i 1 timme och 27 minuter.

Och ätit ca 114g pecannöt glass.

Det är sådana här stunder man börjar tänka- "VEM säger att det är hårt jobb att vara förälder, it's a piece of cake".

*lägger upp benen i kors på bordet, ler och pillar bort luddet ur naveln*

Kommentarer
Postat av: Anna

DET ÄR DU VÄRD!

2008-05-18 @ 22:41:45
Postat av: Maria

Visst är det skönt att få dom där "heliga" stunderna för sig själv! Tyvärr kommer dom lite för glest.....men när dom väl kommer så njuter man desto mer=)

Ha det så kul i 08-området=)

Kram Maja

2008-05-19 @ 08:13:10
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0