Ny dag

Ny dag med strålande väder!
Vad händer då?

*Idag ska jag hinna med att packa ur alla väskor och städa inför helgen lite. Vi får se hur det går eftersom min rygg krånglar igen. 
*Vi ska till Lysekil och inhandla en present till Veronica. Har hittat den perfekta presenten. Hon fyller ju 30 imorgon.... i alla fall så ska hon firas då.
*Kanske en fika med svärmor samtidigt som jag lämnar My hos henne. Hon ska passa My under några timmar på eftermiddagen.
*Fika med Anna måste hinnas med. Endera i eftermiddag eller på kvällen.
*Middag på Kanten ville Alexander hinna med... och äta måste man ju.
*Skulle egentligen hämta Iron Maiden-biljetterna hos Jörgen idag, men kan inte köra bil pga ryggen. Hade kunnat ta dem på vägen hem från Lysekil, men vill verkligen inte att Alexander ska ana något. Sofia har nämligen fixat niceiga platser på läktaren med tillgång till loungen. Hur bra som helst... TACK!
*Apoteket
*En lååång prommis hade suttit fint med tanke på rygg och den senaste tidens kaloriintag. Fast jag vet med säkerhet att prommisen är det första jag kommer saka om det blir tidsbrist.

Lite sportade vi ju ändå när vi var i Sthlm.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0