oh MY god

My har sovit i natt... hela natten, vaknade till för matpaus vid 8 och somnade sedan om till 10.30. Inget ätande, nappsökande, gråtande eller sängbyte. Jag mår underbart, både i kropp och själ. Fick nypa mig i armaen i morse för att fatta att det verkligen var sant:-)

Igår, igår, igår... Hade vi sååå roligt. Jag har tur som har vänner som kan tänka sig att parta på andra ställen än krogen:-) Igår gick jag och Alexander först till Bella och tog ett glas vin och sedan vidare till kanten och åt, moi tog laxen som är min favvo. My somnade en sväng lagom till maten, så redan där log gudarna mot oss.
Trffade även Eva och Henrik, som var ute och strosade med Adrian.
Senare så gick jag och Alexander hem för att natta Mysan. Tjejerna kom upp efter ett litet tag och då pös Alexander till Kanten med grabbarna för att kolla på hockey.
Johannes- vad än Anna har sagt till dig, så kan jag säga så här- En rygga är alltid bättre än en midjeväska. Jag gillar faktiskt ryggsäcken.
När väl My hade somnat startade turneringen.
Singstar och guitarrhero.
Shit, vad kul det var. Alla vann mot alla och självklart tvärtom. Vi höll på till 01.30 på natten.

Jag, syrran och Marie sa hejdå på trappen. Anna såg man bara ryggtavlan på när hon småsprang hemmåt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0