Överraskning

Snacka om överraskning!

Veronica fyllde 30 år igår och det skulle firas med kalas. När vi kom dit vid 15-tiden var det mingel och mys. Strax därefter bar det av iväg på poängpromenad.
Lagom till vi kom till Hunnebostrands kyrka tog frågorna slut. Jag fattade ingenting! Då är det någon i gruppen som säger "Ska de gifta sig tro?"
De överraskade oss med ett bröllop. Ingen visste, inte ens föräldrarna. Det var så himla bra gjort, något av det coolaste jag varit med om... 5 av 5 toasters.
Ett jättevackert bröllop med Toffe som sjöng förjldes av en lika rolig fest. Vi slog klackarna i taket tills dess att klockan var strax innan 03.

Tack Vera och Seb för ett oförglömligt bröllop.
Och tack Anna för att du var så snäll och tog hand om My.
Det känns tryggt att ha henne hos dig, oroade mig inte en sekund!

Ser ni så fina de är, Herr och fru Lundgren!

Kommentarer
Postat av: M.J

Höhöhöh.. Där missa Kristin allt nått =)

Bra att d va sköj =)

2008-05-25 @ 19:35:33
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Maria

Visst är det kul att bli överraskad med bröllop!

Jag var på ett dop en gång och helt plötsligt gifte sig barnets föräldrar!

Gissa om hakorna hängde nere vid knäna på oss alla=)

Men det var fint och hur roligt som helst=)

Kram maja

2008-05-26 @ 09:17:13
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0