Reklam

Jag missade den. JAG MISSADE DEN!
Den smarrigaste frågan på Sanningens ögonblick. Hade han haft sex med andra tjejer under sitt förhållande? Skit, skit, skit! Så blir det reklam och så bläddrar man över till en annan kanal.
Vips, så står det någon gammal fossil till soldat, på 4:an, som ska bära stenar... och medmänsklig som man är så sitter man i soffan (med chips, godis och dricka) och hejjar på honom.
"Kooom igen, en sten till orkar du. Jag vet att du har blivit grillad, slagen och torterad, MEN kooom igen- en sten till!"
PANG, så slog det mig... SÖ (sanningens ögonblick)
Knäppte tillbaka till 5:an och självklart hade jag missat la finale.  

*förlåter aldrig mig själv*

Kommentarer
Postat av: Anna

Suuuurt!

2008-05-18 @ 22:27:37
URL: http://annacsvensson.blogg.se/
Postat av: M.J

Svaret e JA.. Fast hon visste d tudligen... HAha..

2008-05-19 @ 18:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0