Sommarstuga

I helgen har vi varit vid mina svärföräldrars sommarstuga. Vilket ställe!! De har verkligen lagt ned tid och hjärta på denna stuga. Tipptopp modernt, men ändå mysigt och "stugit". En helt otroligt kul upplevelse att få komma dit... kan lova att jag kommer att åka dit oftare.
Vi åkte vid 17-tiden och när vi kom fram grillade vi och spelade spel. En riktig toppenlördag.

Idag har vi varit iväg och ätit på Eat. Idag var det Gaby som jobbade. Hon är väldigt duktig på viner och mat, och på servitrisyrket i övrigt. Blir stolt över att se att hon tar sig tid att jobba i Hunnebo då och då.

Nu hade jag velat hitta på något. Allt är packat inför Stockholm och jag sitter bara hemma och inte gör något. Acka funderade på att sticka iväg en sväng och fika... kanske kan jag övertala honom att stanna hemma... så att jag kan kila iväg en sväng istället:-)
Anna, Kristin, Marie- vad gör ni?


Kommentarer
Postat av: Anna

Sitter och sörjer att ni ska bort...:(

2008-05-18 @ 20:33:31
Postat av: A

Men tro INTE att jag inte har något att göra utan er, tro inte att jag är nästintill BEROENDE av er.. Nej sörru, det ska du inte få tro!

2008-05-18 @ 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0