Sorry Anna, håll för ögonen.

För några månader satte vi ett "sommarmål".
Det handlade om att hinna gå ner X antal kilon inför beach-08. Jag har hållt på för fullt och är nu inne på slutspurten. På måndag är dagen D.
Nu till frågan-
Hur många tror att jag klarar det?!
Anledningen till att jag frågar är för att jag behöver lite pushning. Sista veckan kallar jag inte för slutspurt för intet, utan självklart behöver jag gå ner lite mer i vikt än det kilot som är lämpligt. Till saken hör att jag måste ha en strikt diet och motion för att klara det, men saknar motivation och engagemang. Käkade toblerone i kväll:-( och lite annat som inte ingår i min tillåtna kost.
Vem tror att jag klarar det och vem tror inte att jag klarar det? Jag behöver inga stöttande ord, utan det jag behöver är någon skit som inte tror att jag kommer att klara det- som jag sedan kan motbevisa.


Kommentarer
Postat av: Maria

Du klarar det garanterat INTE!!! HUR skulle det gå till när du sitter och smaskar toblerone EN VARDAG???

Däremot tror jag att du går upp ett par kilo på kuppen!

(Huga vilka hårda ord....men det ingår i peppningen=)....)

Valkarna kommer att välla ut över bikinin och du kommer garanterat att sitta inne hela sommaren HELA sommaren pga ditt misslyckande!

Kram Maja

2008-05-28 @ 08:55:40
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmmpf...

shakar nutriletten

2008-05-28 @ 09:41:37
Postat av: jenny

Är det Anna tro som skakar nutrin:-)?

2008-05-28 @ 10:15:53
Postat av: Kristin

Jenny - Du suger!!!!!!!!



ska inte säga att jag inte menar det, SKA inte säga att jag inte menar det

2008-05-28 @ 17:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0